בטחון פנים/ הגנה.

תקשורת עילית תקשורת יעילה חיונית להצלחת המשימה

בארגונים כמו הצבא, סוכנויות ממשלתיות, שירותי מענה חירום, תחבורה ותאגידי נפט וגז, משמעותה של תקשורת יעילה – בניגוד לתקשורת כושלת – יכולה להיות ההבדל בין פעולה מוצלחת לבין פעולה שעולה בנפגעים בנפש, הפסדים כספיים כבדים או נזקים תדמיתיים.

גילת טלקום פיתחה מערכת תקשורת מותאמת שעובדת בכל מקום – ביבשה, במהלך טיסה ובים. הפתרונות של גילת טלקום תמיד זמינים, מהימנים ובטוחים.

פתרונות התקשורת העילית המותאמים שלנו יאפשרו לך תקשורת מיידית, ללא הפרעה ובטוחה באזורים מרוחקים בהם אמצעי תקשורת אחרים אינם זמינים. גילת טלקום היא הבחירה המועדפת על ארגונים צבאיים שדורשים תקשורת מעולה – בכל זמן ובכל מקום.

פתרונות ביבשה.

הפתרון המובחר

לצוותים מובחרים

את משימתכם יש לבצע במהירות, בבטחה ובהצלחה. פתרונות התקשורת המובחרת המותאמים שלנו מספקים לכם תקשורת מיידית, בלתי מופרעת ובטוחה באזורים מרוחקים ונעדרי אמצעי תקשורת אחרים. גילת טלקום היא הבחירה המועדפת על ארגונים צבאיים שדורשים תקשורת ברמה מעולה – בכל עת ובכל מקום.

פתרונות בים.

תקשורת חוף – מים עמוקים

גילת טלקום מציעה מגוון רחב של שירותי תקשורת לתעשיה הימית, המאפשרים קישוריות גם במעמקי הים.

הפתרונות החסכוניים שלנו מסייעים בשיפור התפעול השוטף באמצעות קשר מיידי ורצוף.

שירותי התקשורת מבוססי הלווין של גילת טלקום, בתחום הקול, הדאטה והאינטרנט, עומדים בתקנות המחמירות ביותר.

פתרונות באוויר.

משימות אוויריות חיוניות

משימות אוויריות יש לבצע במהירות, בבטחה ובהצלחה. פתרון התקשורת העילית המותאם שלנו מאפשר תקשורת מיידית, ללא הפרעה ובטוחה באוויר, בכל גובה.

גילת טלקום מציעה פתרונות מבוססי לווין המותקנים במטוסים אשר הופכים את התקשורת לפשוטה, מהימנה ובת השגה. משתמשים יכולים לשלוח ולקבל קול, הודעות ונתונים בכל גובה או מיקום מעל פני הקרקע. ציוד קומפקטי ואפשרויות להתקנה פשוטה הופכים את הפתרונות של גילת טלקום לאידיאליים לתקשורת אווירית.